| Hak
Nizam sitemize hoş geldiniz... |
Gayemiz faydalı
olabilmek...
Müslüman olduğumuz için ölçümüz
islamdır. İslam bir müslüman için her yerde ve her zaman da ölçü
olmsı lazım. İyilere islam ölçüleriyle iyi, kötülere de yine
islam ölçüsüyle kötü deriz... Demeliyiz...
Aksi takdirde
günümüzde olduğu gibi kargaşa başlar kimlerin iyi, kimlerin kötü,
nelerin faydalı nelerin faydasız olduğu belli olmaz.
Bu her alanda böyledir.İster
ferdi yaşamımızda ister iktisadi ve isterse siyasi
tercihlerimizde olsun ölçü değişmez...Değişmemeli.
Oysa bu gün
müslümanlar partilerini, teşkilatlarını ve önde giden
liderlerini bir an bir kenara bırakarak düşünseler ve ölçü olarak
islamı, Kuranı kullansalar böyle darmadağın olurlarmıydı.?
Futbol takımı tutar gibi hizipçilik yapılırmıydı.
Aslında müslümanlar, islami ölçü ve değerler
ışığında kurum,kuruluş ve liderleri değerlendirerek seçim yapmaları
gerekir. Her ne hikmetse böyle
olmuyor maalesef.
Allah (cc) yardımcımız
olsunç
|
Allahu Ekber...
Allah Büyüktür...

|
La İlahe İllallah |
| Muhammedun
Rasulullah |
Allahtan başka ibadet
edilecek, rızası gözetilecek, yardım beklenecek, kanun ve hükümlerine
uyulacak yoktur.Hz. Muhammed O'nun Kulu ve Resulüdür.
|