|
ALINTI MAKALE VE
FİKİRLER...!
İSLAM Alemi ve dünya müslümanları meselelerini içeren fikir ve
yorumlar...
Bildiğiniz ve istediğiniz yazar veya fikirler varsa bize gönderip bura da
yayınlatabilirsiniz... Kendi fikirleriniz de olabilir

İçim yanar Mescid'i
Aksa içim yanar senin için
Bügünki mahsunluğun
biliyorum benim suçum
Affet beni canım
Aksa şu an yetmiyor gücüm
Ah ne olur seni bir gün
hür olarak görebilsem
|
ÇeÇENiSTAN KAN AGLARKEN BiZLER NE YAPIYORUZ..?
Televizyonlar konuşursa,haber yaparsa
hatırlıyoruz din kardeslerimizi. Reha bey
konuşursa bizde kendi aramzda konuşuyoruz... Başkaları gündeme getirirse
biz de gündemimize aliyoruz Kardeşlerimizin çektiği ızdırap
ve çileleri.Yoksa... Evet yoksa unutup gidiyoruz. Neden Allah askina.
Kudüsümüzü elimizden almaya çalisiyorlar kilimiz kipirdamiyor..!
Dünyanın öbür ucunda
bir müslümanın ayağına iğne batsa onun acısını
hissetmeliydikya.
Ne çabukta unutuverdik Bosna
olaylarınıçMüslüman soy kırımını... Unutmamak için
ille de televizyonlarda mı işlenmesi gerekiyor meselelerimizin...
Saddamı niye hiç konuşmuyoruz dersiniz... Ya Halepçe olaylarını...
Salman rüştüyüde unuttuk...
Afganistanı, Azerbaycanı
da.
Somali ve Burmayı zaten
hiç düşünmedik Beyinlerimiz vijdanlarımız tv kanallarına
ipotekli olduğu müddetçe daha çok çekeriz...
|