Kurtuluş İslamdadır...Tek ve Hak yol İslam... 
 

Prof. Dr. N. Erbakan

Onunla tanışmak ne büyük bir şeref, Onu tanıyabilmek ne büyük bir niğmet, onu takip edebilmek ne büyük bir lütuf. O asrımızın Allah tarafından bahşettiği bir kurtarıcı.Mürşidi kamil, yiğit komutan müşvik Emir.İyi bir insan iyi bir müslüman.

Davası yüce, Yükü ağır. Hocalar hocası savcılar savcısı,avukatlar avukatı. Onu tanımaya mecburuz.Onu sevmeye mecburuz.

Allah ondan razı olsun ki, müslümanlarında siyaset yapabileceklerini hemde en alasını,hemde en dürüstünü yapabileceğini gösterdi.Bizlere bu batı uşaklarına, taklitçilere, şuursuz, basiretsiz avrupa uşaklarına oy vermekten kurtardı.

Şahsiyetsiz politikalrala dünyaya rezil edenleri desteklemekten kurtardı. İslam nedir ve nasıl yaşanılması lazım gelir öğretti. Dünya müslümanlarının birliğinin savunulması, ve mutlaka kurulması gerekliliğini idrak ettirdi.

Biz böyle söyleyince bazı aklı evveller çıkıp siz ERBAKANI ilahlaştırıyorsunuz, yok putlaştırıyorsunuz vs gibi ucuz saldırıda bulunuyorlar. Erbakan haşa ne ilahtır ne de puttur. Erbakan insandır.İnsansa hata yapar ama davası yüce ise,davası Hakk ise yani davası İslam ise O insan yücedir. Biz bu zaman da yaşıyoruz ve bu zamanda değerlendiriyoruz. Haşa Erbakan peygamberden üstün tutulamaz. Onu yücelten ve sevdiren bilakis Allahın kulu,kölesi, peygamberinde zinde giden bir ümmeti olmasındır. Peygember davasını savunmasıdır. Bize Liderimiz,Hocamız Erbakana olan sevgimizi abartıpta çok görenler; Farkında olmadan kendileri, Erbakanı putlaştırarak hiç hata yapmaması gereken biri gibi değerlendiriyorlar ve küçücük beyinlerinde kavrayamadıklarından dolayı olsa gerek Erbakan hocamızın yaptığını yanlış gibi görerek, bunu yapmamalıydı cinsinden laflar sarfederek kesinlikle affedemiyorlar. Neden ? Hiç hata yapmamalıymış...mış...mış filen..! Varın siz değerlendirin kimin kimi putlaştırdığını.

Hayır biz (kendi adıma söylüyorum) sevilmesi gerektiği gibi en üst seviyeden seviyoruz Hocamızı.

Ya kimi sevecektik..?

Erbakanı sevmeyecek bu millette kimi sevecek Allah aşkına.?. Namazsız niyazsız, islamdan bihaber ve hatta islam ve din düşmanı zihniyetleri savunan sağcı veya solcu liderleri mi sevecek. Neden niçin. Bir izahı var mı? Erbakanı neden sevmeyecekler. Hatası kusuru günahı ne.

Erbakan ne diyor..:

Erbakan Allah diyor, din diyor, kul hakkı diyor,İslam birliği diyor, cihad diyor, kalkınma diyor, herkese adalet, Lider ülke Türkiye diyor, Siyonizme hayır, uşaklığa son, din düşmanlığı olan Laikliğe hayır, ,rüşvete hayır diyor. Başka nediyor Erbakan..?

Erbakan batı bizleri sömürüyor, Avrupa Topluluğu hıristiyan birlik bizim orda işimiz yok islam ortak pazarını kuralım diyor. İnanan herkes inandığı gibi yaşasın. Her dinin mensubuna kendi dininin hükümlerine göre hukuk uygulansın diyor.

Herkes malından,canından,ırz ve namusundan ve gelecek neslinden emin olsun diyor.Tam bağımsızlık, kuyruk değil kalkınmış LİDER ÜLKE TÜRKİYE diyor. İnananlar kardeş diyor. İnananlar üstündür diyor.Zafer inananlarındır ve zafer yakındır diyor.

Diyor da ne yapıyor diyebilirsiniz. İcraatlarına bakınız. Türkiyede 3000 kuran kursu, 10 islam/ ilahiyat fakültesi 300 imamhatip okulu açan kim.???

Mahkemelerde isnad edilen suçlar hep islami faaliyetler değil mi..? yolsuzluk,cinayet,rüşvet gibi adi suçlardan mahkemesi veya mahkumiyeti var mı??? Onca iftira ve entrikalara rağmen.

Bosnanın, afganistanın, çeçenistanın,Azerbaycanın yanında olan kim..? Başörtüsü zulmü karşısında duran kim..? İnananların hakkını koruyan kim..? Erbakan neden siyasi yasaklı..? neden partileri bir bir kapatılıyor... Suçlarını bir inceleyin netice olarak yukarıda saydığımız nedenler değilmi..?!

 

Erbakan hep aynı davayı savunmuyor mu..? Hakça düzen demiyor mu..?

Batıl kafalı yazarlar, basın yayın, şer güçler ve koltuklarındanda ziyade dış kökenli agabeylerinden korkan mason, kominist ve faşist siyasi rakipleri tabiidirki Erbakanı küçük düşürmeye çalışacaklar, tabiki iftira ve entrikalarla engellemeye çalışacaklar. Daha da olmazsa ZOR kullanacaklar. Orduyu bile harekete geçirecekler.Ya sizler ya bizler yani İNANDIM diyenler, Allaha ve Peygambere inanan ve onun yolunda olanlar..! Bizlere ne oluyor..?!!! Biz neden sevmiyecekmişiz..?

Şu saydıklarımızdan ötürü Erbakanı savmeye mecbur değilmiyiz. Hangi ölçü ve hangi vijdana göre Hocamızın kıymetini inkar edebiliyoruz... Bana değil kendi kendinize verin cevabını. Hiç olmazsa daha dürüst davranırsınız.

O nu nefsimiz için değil Allah için seviyoruz...vesselam

Sizde sevin... Sevebilin... Sevmeye çalışın...

Adil Düzen Prof.Dr.N.ERBAKAN

 

 

Erbakan Kimdir    
neler diyor  
Entrika ve  Tezgahlar.  
custom3.html