Erbakandan Kurtulmak İstediler...!

Prof. dr. N. Erbakanın bu üstün ve başarılı adeta insan üstü vasıflarını bilen siyonist güçler ve yandaşları yıllardan beri kendisinden kurtulmak için çeşitli entrikalar çevirerek, mahkemelere vererek, tehditler savunarak, partilerini kapatarak bir çok eyleme kalkışmışlar ancak başaramamışlardır. Bununüzerine çirkin propoğandalara kalkışarak halkın gözünde küçük düşürmeye kalkmışlardır. Basiretten uzak bazı vatandaşlarımız bu oyuna gelmişlersede bu oyunda tutmamış ve halkımız Erbakanı baş tacı yapmışlardır.

Bu durum karşısında yeni bir oyun sergileyen aynı çevre bu seferde Milli görüş camiasının içerisine fitne ve fesat karıştırmak için Hocamızın yaşından yol çıkarak genç lider, taze kan, sevilen bir lider gibi safsatalarla yeni bir liderlik için camia tarafından  sevilen ve sayılan R.Tayyib Erdoğan başta olmak üzere bazı isimleri gündeme getirmişlerdir. Gayeleri asla bu zihniyetin iktidar olması olmayan bu çevreler, basın yayın yoluyla yalan haberler ve proğramlar vasıtası ile * bu arada R.Tayyib Erdoğanı da kendi kafalarınca pofpoflayarak- camiayı bölüp parçalamak ve Erbakandan kurtulmanın yollarını aramışlardır. Bu entrikanında  tutmama ihtimali üzerinde duranlar Refah partisinin kapatılmasını ve KORKULU RÜYALARI olan Hak ve adalet savunucusu ERBAKAN'a ömür boyu siyaset yasağı koyarak aceba bu sefer kurtulabilirmiyiz hesapları yapmışlardır. Hakikaten, Erbakan hocamız olmadığı yerde camia, R.T.Erdoğanı baş tacı ederdi. Çünki Erdoğan da Erbakanın izinden yürüyor, aynı davayı savunuyor ve seviliyordu. Sonra ne olurdu Allah bilir. Belki Hocamız saf dışı bırakılacak oyunlar tezgahlanabilir ve camia ikiye üçe belki de daha fazlaya bölünerek gücünü ve dinamizmini kaybedebilirdi. Yani Şer güçler gayesine ulaşılabilirdi. Allaha şükür olmadı. Onların hesabı varsa Allahında şaşmaz hesabı vardı. Takdiri İlahi, Erdoğan da siyasi yasaklılar arasına katıldı ve hiç sözünden ve izinden ayrılmadığı Erbakanın Kader arkadaşı oldu. İnancından dolayı hapsedildi...Cezalandırıldı. Ne mutlu onlara...

Şimdide Erbakanın gölgesinden korkanlar, Fazilet partisini karıştırmaya çalışıyorlar... İyi niyetli adayların durumunu bile istismar ediyorlar. Yenilikçi ve gelenekçiler diye fitne fesat sokmaya çalışıyorlar... Oysa gerek A.Gül ve gerekse davaya ömrünü vermiş ve hiç güvenirliğini yitirmeyen B.Arıncı bile ayrılıkçılar gibi göstermeye çalışıyorlar.Onlar da basiretli ve şuurlu davrandılar ve basının ve yayının oyununa gelmeyerek ve biz seçilsekte seçilmesekte davamızın ve partimizin neferiyiz ve Hocamızın yolundayız demek ve öyle devranmak suretiyle yine şer güçlere adeta deliye çeviren ŞAMAR indirdiler. Allah Onlardanda razı olsun.Hepsi başımızın tacıdır.Hepsi fedakar ve vafakar abilerimizdir. Fitne ye fırsat vermeyen, şer güçlerin oyunlarına gelmeyen delege, cemaat ve gençlerimizden Allah Razı olsun... Bülent abi de kendisine karşı slogan atanları çoktan affetmiştir zannediyorum. Kendisine o yakışır.

Yolunuz açık olsun...Allah size yardımcı olarak yeter..!

 

Erbakan Kimdir Neden Sevmeliyiz. neler diyor Entrika ve  Tezgahlar. Adil Düzen