Batıya
sesleniyor: Her şeyinizi ( toplamayı, çıkartmayı)
bizden aldınız.Aya giderken yaptığınız
hesapları müslümanlardan aldınız. Eğer biz sizden
patent hakkı olarak her hesap yaptığınızda 1 para
alsak ayağınızda donunuz bile kalmaz..Bire GAFİLLER..!!! |
| Biz
müslümanlar müşvik doktor gibi olmaya mecburuz. Diğerleri
bizden kaçsa bile onlara şefkatle yaklaşmalıyız. |
| Dünyanın her
yerinde Hak ve Adalet hakim olması için cihad etmeye mecburuz. |
| Yeryüzünde
huzur ve sükun sadece bir kaç devletin değil, yer yüzü
devletlerinin tümünün düzenlerinin adil olmasıyla mümkün olur. |
| Devletlerin düzeni
tanzim edilmeden huzuru bulmak mümkün değildir. |
| Siyonizm
ve Emperyalizm dünyaya hakim durumdadır. Onların temel düşünceleri
ise Allahın asıl kulları biziz diğer insanlar kölemiz
olacak diyorlar. İnsanlık bu yüzden felakettedir. Hayır
İnsanlar köle değil HÜR olacak. |
Müslüman
alimlerin üç önemli eksiği var ; 1- Hastaliğa ilaç üretmiyor.
Hastalığa ilaç olabilecek maddelerin bulunduğu - eczaneyi-
gösteriyor. Ayeti hadisi okuyor ilaç yapmıyor. 2- Kitap yazıp
rafa koymak. İşin bütününü ve temelini düşünmüyor.Orta
da ev yokken, saray yokken kapı yapıyor, pencere yapıyor
ambara koyuyor.Bir gün saray yapılırsa işe yarar diye.3-
Alimlerimiz farkında olmadan BATI'(L)nın tesiri altında kalıyor.
Batı galaksisinden kurtulamıyor. Gerçeği bulmak için
mutlaka batı galeksisinden kurtulmak gerekir. |
Batının kökü eski Yunana, oradan eski Mısıra yani
Firavunlara dayanır. |
Batıla
göre hak 4 şeyden doğar : 1-
Kuvvet. Kuvvetim var, siyasi
veya askeri gücüm var yaparım diyebiliyor. 2-
Çoğunluk. Çoğunluk
bende dilediğimi yaparım diyor. 3-
İmtiyaz. Ben beyazım
daha imtiyazlıyım diyebiliyor.
4- Çıkar. Çıkarım
var tabiiki yaparım diyor. Batı kafası, Firavun zihniyeti
bu işte. |
Peygamberlere
göre ise hak şu 4 sebepten doğar; 1-
İnsan (doğuştan
olan) hakları
ki bunlar, yaşama hakkı, ırz ve namusun korunması hakkı,
aklın korunması hakkı ve İnancın korunması
hakkı. 2- Mülkiyet hakkı.
3- Emek.
niğmetin artması ve külfetin azalmasından doğan haktır.
4- Karşılıklı
-rıza ile yapılan- anlaşmalardan
doğan hak. |
Bütün
düzenler İnsanlar için tanzim edilir. O halde insan nasıl bir
varlıktır onu iyi bilmemiz gerekir. Canlılar 3 kısımdır.
1- nebatlar 2- Hayvanlar 3-
İnsanlar. Nebatlar tek
merkezli kromozomlu hücrelere sahiptirler. Büyürler ama hareket
edemezler, Hayvanlar çift merkezli kromozomludur. Büyür,hareket eder
ancak iyiyi,kötüyü vs ayırd edemezler İnsanlar ise 3 merkezli
kromozomludurlar. Hayvanlara nazaran insanlarda 4 özel haslet vardır.Bunlar
İyiyi-kötüyü ayırma, faydalı ve zararlıyı ayırma,
doğruyu ve yanlışı ayırma adalet ve zulmü ayırma
hasletleridir. |
İnsan
da ki bu hasletleri toplum olarak düşünürsek 4 temel Nizam ortaya
çıkar. Bunlar; İyiyi ve kötüyü ayırma hasleti DİN
Düzenini, zarar ve
faydalıyı ayırma hasleti İKTİSAD
düzenini, Adalet ve Zulmü ayırma hasleti İDARE
yani SİYASİ düzeni ve doğru ve yanlışı ayırma
hasleti ise İLİM düzenini
gerektirir. |
|
Bir
insanın nere gideceğini bilmesi için nereye-nasıl geldiğine
bakması lazım. İnsanlık Bu güne nasıl geldiğine
bakılırsa nereye gideceğide bilinir. (estraplasyon)
|
İnsanlık ilk önce aileler,sonra aşiretler,kabileler ve
kabile birliği olarak mezapotamya medeniyetine kadar gelmişler.
Nuh a.s. ve Hz.İbrahim döneminde insanlar saadet bulmuşlar.Ardından
Mısırlılar dönemiyle insanlık Karanlığa boğulmuş.
Hz. Musa, hz.Davud, Hz. süleyman aydınlık getirmiş.
Daha sonra Yunanlılar döneminde insanlık tekrar karanlığa
düşmüş ve Hz. İsa döneminde aydınlık dönemi
başlamış. Daha sonra Bizans ve Roma dönemi başlamış
ta MS 622 yılına kadar. Peygamber efendimizle birlikte İslam
medeniyetiyle İnsanlık alemi huzur bulmuş 1620 ye kadar.
Şimdi hangi noktadayız.Batının hakimiyetiyle bir
karanlık dönemdeyiz.Bundan sonra Yine bir aydınlık dönem
başlayacak. Bunu müslümanlar yapacak. Bundan sonra peygember
gelmeyecek.Bu görev müslüman alimlerin içtihadıyla olacak.Çünki
Kuranı Kerim bu sistemi getirmiştir. Allahu Teala buyuruyorki
siz ümmetlerin en hayırlısısınız Marufu emreder
münkeri nehyedersiniz.
Mağruf demek Adil düzenin
hoş gördüğü, müsade ettiği Münkerse Adil düzenin men
ettiği,yasakladığı şeydir. |
Mutlaka yeni bir İslam medeniyeti kurulacak. İkinci İslam
medeniyeti birinci İslam medeniyetinin kopyası olmayacaktır.
Çünki bu günki şartlar farklıdır. |
| Devlet düzeni İnsan
vucudu gibi ahenk içerisinde olacak.Devlette düzenler ilim,din,siyaset
ve iktisad düzenleri birbirleri ile ahenk içerisinde yürüyecek ve
birbirinin özüne müdahele etmeyecek. |
| ...İnsanı
insan yapan din düzenidir... |
Bütün
belalar Kuvveti üstün tutan Firavun zihniyetinden kaynaklanıyor..! |
| Hakkı
Üstün tutan Nizama geçmedikçe İnsanlar saadet bulamazlar..! |
Devlet
dine tasallut etmeyecek... Kendi kafasına göre fetva vermeyecek...Şimdiki
siyasi güç islamda şu var şu yok diyorlar. Bırakta müslümanlıkta
ne olup olmadığını müslümanlık söylesin...
Sen kim oluyorsun be adam..!? |
Siyasi
gücün görevi Hakkı ve adaleti muhafaza etmektir... Dinin Özüne
karışamaz... İlmin özüne karışamaz... |
Şeriat
bir ölçüdür... Ounla ölçer ve ona göre hüküm (karar) verirsin... |